یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت جهادکشاورزی و سازمان نظام مهندسی در مشارکت مراکز خدمات غیردولتی

G-__116.jpg

کشاورزی آینده جهان: 8/02/1403

به منظور کاهش تصدی‌های دولت در بخش کشاورزی و جلب حداکثری مشارکت بخش غیردولتی صاحب صلاحیت در انجام وظایف تصدی‌گری قابل واگذاری در مراکز خدمات جهادکشاورزی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امضا و مبادله شد.

این تفاهم‌نامه همکاری در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی و پشتیبانی مراکز جهاد کشاورزی در خراسان رضوی به امضای هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور رسید.

افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع و امکانات، کاهش تصدی‌های وزارت جهاد کشاورزی و ارتقای سطح نظارتی، کمک به بستر ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به بهره‌برداران بخش کشاورزی از اهداف مهم تعیین شده در این تفاهم‌نامه همکاری است.

به گزارش کاج پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، گفتنی است؛ بخش قابل توجهی از امور و فعالیت‌های توافق شده در این خصوص، با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی انجام خواهد شد......../................................. // کد 116 G_

--------------------

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .